Звіт 13.04.2020р.- 17.04. 2020р.


Підсумований час роботи
 виконання освітньої програми з учнями навчального закладу
на період  карантину з 13.04 по 17..04.2020р.
ПІБ учителя_  Юрченко Ю.М.
Предмет українська мова.,  математика  , мистецтво, ЯДС . фізична культура    .
Клас__1________________________________________________________________
Дата
Тематика навчального матеріалу предмету
    Час
Пристрої та інструменти для обміну навчальним матеріалом
Домашні завдання
Зворотній зв’язок
Інклюзивне навчання
13.04











14.04




         







15.04.









16.04







17.04




1.ЯДС Хто такі тварини?
Руханка

2.Матем.Нумерація чисел першої сотні.
Руханка


3.Укр.мова Читання тексту,,Чужа іграшка.’’.Руханка.
Віртуальна подорож до Коломиї.

1.ЯДС Хто такі динозаври?

Руханка.




2.Матем. Обчислення виду 40+50,60-30.
Руханка.

3.Фіз.культ.ЗРВ.Фізичні вправи для формування постави.
Руханка.
4.Укр.мова Написання слів з ьо.
Руханка


5.Додатк. Опрацювання вірша.,Сварка.’.’Руханка



1.ЯДС Які тварини допомагають людям?

Руханка

2Укр.мова .Робота над текстом.
,,Найкращий день.’’
Руханка
3.Укр.мова Поділ слів на склади.
Релакс
4.Фіз.культ.ЗРВ. Метання м’яча в ціль  .Ознаки втоми.
5.ЯДС Як живуть тварини?
Руханка.


1..ЯДС Кого можна зустріти на  морському дні?Руханка.
2.ЯДС Охорона тварин.
Руханка.
4.Мистецт.Найперше мистецтво-народне.
Руханка.
5.Найперше мистецтво-народне.







1.ЯДС Тварини- друзі наші менші..Руханка.


2.Матем Додавання виду 60+4.5+40.
Руханка.


3.Укр.мова Утворення нових слів...
Руханка


4.Фізюкульт.ЗРВ.Загартування як засіб зміцнення організму.


Віртуальна екскурсія до заповідника.



08.30-09.05



09.25-10.00






11.25-12.00

12.10


08.30-09.05





09.25-10.00



10.20-10.55



11.25-12.00



12.25-13.00




08.30-09.05




09.25-10.00



10.20-10.55


11.25-12.00


12.25-13.00


08.30-09.05


09.25-10.00


11.25-12.00


12.25-13.00







08.30-09.05


09.25-10-00


10.25-10.55



11.25-12.00




12.10

Мобільний телефон,
  вайбер.






Мобільний телефон,
  вайбер.


Мобільний телефон,
  вайбер.



Мобільний телефон,
  вайбер.














Мобільний телефон,вайбер




















Мобільний телефон,
  вайбер.

















Перегляд відео,зошит с.10

Вик завд. 1,2,3 на с. 106.

Чит. На с. 86,87.перегляд за додатком.
                                                               Переглянь відео. Намалюй або зліпи динозаврика.

С.107 завд. 2,3.

Переглянь відео і повтори. .

Пропиши у зошиті вправи з додатку.

Чит.с.88-89.


Перегляд відео,завд.у зош.с 11..
Чит. С 90=91.
Виконати впр. З додатку.
Переглянь відео,повтори.
Переглянь відео.
Переглянь відео,завд. У зош. с.12=16.
  Переглянь відео .Завд. в зошиті 17,44,45...
Користуючись QR кодом з підручника с. 110113. послухай музику,розучи і поспівай пісню,створи візерунок за зразком.

Переглянь відео,завд. у зош..с.34,35.
.Виконай завд.2,3,4. На с108.
Виконай завд.з додатка.

  переглянь відео і повторюй.

Перегляд відео за додатком.
Мобільний телефон,
  вайбер.





Мобільний телефон,
  вайбер.




  вайбер.




Мобільний телефон,
  вайбер.















Мобільний телефон.вайбер


















Мобільний телефон,
  вайбер.










Мобільний телефон,вайбер








Перегляд відео,зошит с.10
С.106 №1,6(усно)задача 3 (письм)
Чит.склади і слова


Переглянь відео. Намалюй або зліпи динозаврика


с.107 №2 ( за зразком)

Переглянь відео і повтори. .

За карткою, впр2 допис слова
Чит слова і склади

Перегляд відео,завд.у зош.с 11.

За карткою, впр 1,2 ( 8 слів поділи на склади)
Чит склади і слова
Переглянь відео,повтори.
Переглянь відео. Переглянь відео,завд. У зош. с.12=16.
Переглянь відео .Завд. в зошиті 17,44,45...
Користуючись QR кодом з підручника с. 110113. послухай музику,розучи і поспівай пісню,створи візерунок за зразком.

Переглянь відео,завд. у зош..с.34,35.
с.108 №1,3,4 (усно) письм№2 (1,2 стовпчик)
за карткою; впр 2  утвори слова і запиши
переглянь відео і повторюй.

Перегляд відео за додатком.

Всього відпрацьовано годин :21.

Примітка: У додатках розмішені матеріали до уроків української мови , посилання на відео до уроків, творчих завдань, віртуальних екскурсій , заходів з охорони здоров’я.


Комментариев нет:

Отправить комментарий