Підсумкові перевірні річні роботи для 1 класу за 2019-2020 н.р.


Підсумкова річна робота з української мови
Уч(ня)(ениці) 1 класу ________________________________________
Контрольне списування

Рушник
         Рушник – то оберіг. Рушниками прикрашали хату. Ними накривали хліб. Мама в дорогу давала вишитий рушник. Без рушника не обходилось ні в радості, ні в горі.

Техніка читання:
Як бджілка знаходить квітку конвалії
Вилетіла з вулика бджілка.
Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу –лунає дзвін –аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . ..
А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку
.

 _______сл/хв

Результат

Значні успіхи
Помітний прогрес
Результат з допомогою
Потреба уваги
 та допомоги
Самоаналіз




Вчитель

















Підсумкова річна робота з математики
Уч(ня)(ениці) 1 класу ________________________________________

1.Запиши числа у порядку збільшення :
83, 11, 73, 31, 8.
2.Обчисли:
11 + 3 =                   13 – 13 =
60 + 4 =                    87 – 80 =
93 - 3 =                    56 + 1 =

3. Розв' яжи задачу:

  Бабуся  спекла 40 пиріжків з вишнями та 20 пиріжків  з яблуками.
Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

               
4. Порівняй:

12 *  21                                  70  *47                                       61  * 81

5.Накресли перший відрізок  завдовжки 1 дм  2 см, а другий – на 2 см коротший.



Підсумкова річна робота з Я досліджую світ
Уч(ня)(ениці) 1 класу ________________________________________

1.    Які зимові місяці ви знаєте?

_____________   ______________   ______________
2.    Три стани води




3.    Весняні місяці

_____________  ______________    _______________
4.    Які символи нашої держави ти знаєш?



5.    Назви літні місяці

________________  ________________   _____________
6.    Обведи живу природу
Сонце, кінь, камінь, людина, котик, дерево, курка, коріння, мох, віслюк.


Результат

Значні успіхи
Помітний прогрес
Результат з допомогою
Потреба уваги
 та допомоги
Самоаналіз




Вчитель










Комментариев нет:

Отправить комментарий