Звіт 06.04.2020р.- 10.04.2020р.


Підсумований час роботи
 виконання освітньої програми з учнями навчального закладу
на період  карантину з 06.04 по 10..04.2020р.
ПІБ учителя_  Юрченко Ю.М.
Предмет українська мова.,  математика  , мистецтво, ЯДС . фізична культура    .
Клас__1________________________________________________________________
Дата
Тематика навчального матеріалу предмету
    Час
Пристрої та інструменти для обміну навчальним матеріалом
Домашні завдання
Зворотній зв’язок
Інклюзивне навчання
06.04












07.04




         







08.04.










09.04








10.04




ЯДС  Чи є рослини живими
Руханка

Математика
Вартість гривня і копійка
Руханка



Укр.мова Читання вірша татко і матуся



ЯДС Що спільного між рослинами

Руханка

Математика Дії з іменованими числами



Фіз-ра ЗРВ Імітаційного характеру.

Укр.мова Слова з буквою щ
Руханка



Додаткова.
Опрацювання тексту’’Фокус-мокус,,


ЯДС Які рослини називають культурними?
Руханка

Укр Мова читання вірша ‘’Великий і малий,,
Руханка

Укр.мова Слова з апострофом

Фізкультура ЗРВ з гімнастичною палецею
Руханка.

ЯДС Охорона рослин .
Віртуальна подорож
до ботанічного саду.



ЯДС Чому людина не може жити без рослин.
Руханка
2.Чи існувало б  життя без рослин ?
Руханка
4 Мистецтво Три кити в мистецтві.
Руханка
5 Мистецтво Три кити в мистецтві.



ЯДС Чому люди люблять калину ?
Руханка

Математика Повторення вивченого.
Руханка

Укр мова Правопис слів з йо .
Руханка


Фіз-ра ЗРВ. Меання малого м’яча .
Правила ТБ на карантині.
08.30-09.05



09.25-10.00






11.25-12.00




08.30-09.05





09.25-10.00



10.20-10.55



11.25-12.00





12.25-13.00




08.30-09.05




09.25-10.00




10.20-10.55


11.25-12.00


12.25-13.00
13.10




08.30-09.05


09.25-10.00


11.25-12.00


12.25-13.00






08.30-09.05


09.25-10-00



10.25-10.55



11.25-12.00























Мобільний телефон,
  вайбер.






Мобільний телефон,
  вайбер.


Мобільний телефон,
  вайбер.



Мобільний телефон,
  вайбер.















Мобільний телефон,вайбер


















Мобільний телефон,
  вайбер.

















Перегляд відео,зошит с.4,5.

Вик завд. 3-5 на с. 102


Чит. с.80,81.

Переглянь відео. Зошит с. 6,7

С.103 завд. 4.5.7.



Переглянь відео і повтори

Пропиши у зошиті вправи з додатку.


Чит.с.82-83.

Перегляд відео,завд.у зош.с8,9.

Чит. С 76-77
Виконати впр. З додатку.
Перегляд відео,завд.у зош.с8,9.
Переглянь відео.спробуй створити правила поводження на природі.
Переглянь відео .Завд. в зошиті 18-20..
Користуючись QR -кодом з підручника с. 106.107. послухай музику,розучи і поспівай пісню,намалюй пейзаж..

Переглянь відео,співай,танцюй,
.
Виконай завд.2,3,6,9. На с.104.
Виконай завд.з здодатка.

переглянь відео і повторюй.
Переглянь відео  .                                                               
Мобільний телефон,
  вайбер.





Мобільний телефон,
  вайбер.




  вайбер.




Мобільний телефон,
  вайбер.















Мобільний телефон.вайбер


















Мобільний телефон,
  вайбер.










Мобільний телефон,вайбер








Перегляд відео,зошит с.4,5.

с.102 № 1,4 (усно) №5 (письм)

чит.склади, слова, слух. оповідання  с.78-79

Переглянь відео. Зошит с. 6,7

с.103 № 1,2 (усно) №3 (письм)

Переглянь відео і повтори

за карткою, каліграфічна хвилинка; впр.1

чит.склади та слова.


Перегляд відео,завд.у зош.с8,9.
за карткою; каліграфічна хвилинка,  впр2( виписати слова)
чит.слова і склади.

Перегляд відео,
завд.у зош.с8,9.
Переглянь відео.спробуй створити правила поводження на природі.
Переглянь відео .Завд. в зошиті 18-20..
Користуючись QR -кодом з підручника с. 106.107. послухай музику,розучи і поспівай пісню,намалюй пейзаж..
Переглянь відео,співай,танцюй,

с.104 № 1,3,6(усно) №2( письм)


За карткою записати, впр 1,2
переглянь відео і повторюй.
Переглянь відео  .                                                               

Всього відпрацьовано годин:21

Примітка: У додатках розмішені матеріали до уроків української мови , посилання на відео до уроків, творчих завдань, віртуальних екскурсій , заходів з охорони здоров’я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий