Підсумований час
роботи
виконання освітньої програми з учнями
навчального закладу
на період карантину з 12.05. по 15-05.2020р.
ПІБ учителя_ Юрченко Ю.М.
Предмет: українська мова.,
математика .
мистецтво ,ЯДС. фізична
культура .
Клас__1________________________________________________________________
Дата
|
Тематика навчального матеріалу предмету
|
Час
|
Пристрої та інструменти для обміну навчальним матеріалом
|
Домашні завдання
|
Зворотній зв’язок
|
Інклюзивне
навчання
|
12.05.
13.05. 14.05.
15.05.
|
1.ЯДС Як розпізнати
літо?
Руханка...
2.Матем. Віднімання виду.65-24.
Руханка.
3.Фіз-ра ЗВР .Вправи для розвитку швидкості.
Руханка.
4.Укр.мова.Опрацювання тексту,.Є на світі чарівні слова.’’
Руханка
5.Додаткова.. Добір слів,які відповідають на питаиня що робить?,що
роблять?
Руханка.
1ЯДС Як живуть тварини влітку?
Руханка
2Укр.мова. Усвідомлення
читання казки,.Умій почекати.’’
Руханка
3 Укр.мова
Розвиток уявлень про службові
слова.
Руханка.
4Фіз.культ.ЗРВ Вправи для розвитку швидкості.
5ЯДС Чим діти займаються влітку?
.
1.ЯДС Який десерт
найсмачніший влітку?
Руханка
2 ЯДС Який десерт
найсмачніший влітку?
Руханка
4.5Мистецтво. Дивовижні інструменти.
Руханка
5.Мистецтво. Дивовижні інструменти.
1ЯДС Де я хочу відпочити влітку?
Руханка
2 Матем. Віднімання
двоцифрових чисел.
Руханка
3Укр.мова Робота над виразним
читанням
тексту ..Коник і Сонечко.’’.
Руханка
4 Фізкультура .ЗРВ. Вправи для розвитку
швидкості.
Віртуальна екскурсія
|
08.30-09.05
09.25-10.00
10.20-10.55
11.25-12.00
12.25-13.00
08.30-09.05
09.25-10.00
10.20-10.55
11.25-12.00
12.25-13.00
08.30-09.05
09.25-10.00
11.25-12.00
12.25-13.00
08.30-09.05
09.25-10-00
10.25-10.55
11.25-12.00
12.10
|
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон,вайбер
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон,
вайбер.
|
Переглянь відео. Див.
додаток.Зошит с.44,45.
Виконати з підручника С.122 , завд.1(усно розібрати ).письмово
завдання 2,3.
Переглянь відео та повтори рухи. Вчитися читати
на с.112-113.
Виконати завдання за карткою. Перегляд відео з додатку.зошит -завдання на с.48,49. Вчитися читати та переказувати за ст. 114,115. Виконай завдання за
додатком,,Уявлення про
службові слова.’’
Переглянь відео,повтори вправи та рухи. Переглянь відео та створи собі літній настрій,співаючи пісню про літо. Переглянь відео,розкажи про що
дізнався.приготуй з
мамою морозиво чи молочно-фруктовий коктейль
Користуючись QR кодом підручника на сторінці 127-129 послухай музику,поспівай та виготов заркуша кольорового паперу силует симетричного музичного інструмента( за зразком). Перегляд відео Потан-
цюй,поспівай.нама-
люй на тему .,Я на відпочинку.’’
С.124 , вик завд. 1-усно,№2.3-письмово. Навчитися читати казку с.116,117. переглянь відео і повторюй.
Перегляд за
додатком
|
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон,
вайбер.
вайбер.
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон.вайбер
Мобільний телефон,
вайбер.
Мобільний телефон,вайбер
Моьільний
телефон,вайбер.
|
1.Переглянь відео. Див.
додаток.Зошит
с.44,45.
2.підручник с122,№1
усно,
№2. за зразком (1-3 стовпчики.)
3.Переглянь відео та повтори рухи. 4.читати за додатковими матеріалами( скла-
ди ).
5.впр 3,добери за змістом слова і спиши(додаатковий
матеріал,картка ).
1. Перегляд відео з додатку,зошит-с.48 -49. 2.читання складів за складовими таблицями. 3.виконати вправу за карткою ,списати ут-
ворені словосполучення.
4.Переглянь відео,повтори вправи та рухи.
5.Переглянь відео та створи собі літній настрій,співаючи про
літо.
1.2Переглянь
відео,розкажи про що дізнався,приготуй з мамою морозиво
4.5 користуючись QR-кодом з підручника с.127-129
послухай,поспівай та
виготов з кольорового
паперу музичний інструмент( за
зразком.)
1.Перегляянь
відео,потанцюй,поспівай, намалюй.де мрієш відпочити.розкажи.
2.обчислити
№2(за зразком №1) с.124.
3. Послухати казку
( на стор.116-117 ).
читати склади з
додатків
4.переглянь відео та повторюй рухи. |
Всього відпрацьовано годин : 18
Примітка : До уваги
батьків!!!У додатках розміщені матеріали з української мови , посилання
на уроки та віртуальні екскурсії , заходи з охорони здоров’я , творчі завдання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий